Thursday, September 17, 2009

Tag Makan Sampai Lebam??

dh lme x bukak blog ni sbnrnye..sebenarnya blog ni aku delete sekejap sbb ader something yang dh berlaku kt aku...(malas nk cite..) but atas nasihat cik sarah (nk suh jwb tag dr die la nih..) aku pn bukak balik page ni..huhu..tag??ada apa dgn tag??aku pnh dgr psl tag ni coz aku slalu bukak blog justkhai..dr situ la aku dpt info psl tag ni...so ni la jwpn aku kpd cik sarah kite...

1.Suka memasak?

aku???hehe..bleh la tpi jarang..time mak xde umah br aku rajin masak..

2.Masakan istimewa anda untuk yang tersayang adalah.. (2 jenis)

masakan istimewa??seingat aku die suka mkn tom yam..so aku ingat nnt klu ader masa nk masakkan tom yam tuk dier..huhu..lagi satu..char kue tiau sbb aku suke mkn..so die kene mkn gak...x kire!!

3.Makanan istimewa yang anda suka waktu Raya? Kenapa? (2 jenis

aku suke makan lemang ngan rendang minang..best wooo..tpi thn ni den x dpt nk raso psl thn ni rayo kek kl je..wuuuu..=(
lagi satu aku suke mkn nasi dagang yg nenek buat..pagi raya mesti ader nih..wajib.

4.Kuih raya kegemaran anda dan si dia?

aku suke mkn tat nenas n cornflake madu..tapi lepas ila azhar bagi rasa biskut suji thn lps..terus jatuh chenta pandang pertama kt biskut suji tu..yeahhh..
die??aku lpe plak nk tnye..huhu..

ni le rupenye kuih raya fav aku..











No comments:

Post a Comment