Thursday, September 3, 2009

Jika Ku Seorang Robot??

jika ku seorang robot
nombor-nombor darahku

jasadku import export

besi logam dagingku
sinar matahari solar

nyawaku tenaga letrik

otakku macam peluru
bernafas pun tak perlu

meneliti lebuhraya
mengawal si pasaraya

mata-mata dari angkasa

jika ku seorang robot

tak perlu ada komplot
kawan-kawan semua robot
25 jam sehari
8 hari seminggu

jika ku seorang robot

nombor-nombor darahku
tak perlu ada komplot

besi logam dagingku

jasadku import export

meneliti lebuhraya
mengelilingi angkasa
jika ku seorang robot


MySpace

:: actually en3 ni merupakan lirik dari salah satu band indie yang aku suke iaitu Monoloque ::
:: first time dgr lagu ni aku igt lagu kump Butterfingers coz suara die cam emmet pun ader ::

:: then bile aku dgr kat Xfresh fm ( frekuensi fav aku..) baru la tau lagu spe ni ::

:: lagu ni mmg unik bagi aku berdasarkan lirik die...aku ske bangat lagu ni ::

:: aku mmg ske dgr lagu indie tapi x sume lagu aku ske dgr so klu nak tau lebih lanjut psl band ni check dkt sini - http://www.myspace.com/monoloque ::

No comments:

Post a Comment